tiistai 11. helmikuuta 2014

Rakkauteni sinua kohtaan

Jos olet katsonut Twlightin niin ehkä ymmärrät mun pointin...


En koskaan ymmärtää voinut miksi sillä yhellä ihmisellä ei ollut mitään järkeä elämässäni, kai se johtui siitä että vaistosin ettei se ole elämäni rakkaus... Nyt kun näen sinut rinnallani joka pelastit henkeni tajusin sen vasta ettei aikasemmilla ole ollut siksi merkitystä koska nyt jos koskaan olen onnellinen ja "leimautunut" johonkin, sen huomaa vasta kun näkee toisen monien muiden joukossa ja vain tällä yhdellä on sädekehä ympärillä. Sinä jos kuka sait minut tajuamaan mitä on AITO ja puhdas rakkaus, ilman pelkoa petetyksi tulemisesta, ilman pelkoa yksin jäämisestä.
Sain elämääni iloa ja valoa kun olet siinä, en koskaan aikaisemmin tajunnut kuinka helpompi ja kevyempi oloni voi olla kun olet jatkuvasti lähellä ja läsnä. 

Jos kaikki ajatukset voisin sanoiksi pukea, ei edes kopiopaperi pino riitä siihen, niin paljon minulla olisi sinulle sanottavaa. En ymmärtää voi miten näin paljon yksi pieni sydän voikaan rakastaa, olet kaikki mitä minulla on, olet kaikki mitä nainen vaan toivoa voi. En koskaan tule ymmärtämään miten tässä näin kävikään, mutta olen onnellinen enkä valita, minulla on sinut! Minulla on kaikki mitä toivoa saattaa, muutama toive silti minulla on...

1. Kumpa saisin sinusta vielä joku kaunis päivä vaimon itselleni.
2. Kumpa voisin kanssasi perheen perustaa.
3. Omakotitalo yhteinen olisi kruunaus kaikelle tälle <3

Rakastan sua, ja kyl sä sen tiedät, oot valo mun pimeydessä, lämpö kylmissä illoissa. Katseesi lempeä, kosketuksesi turvallinen, lämpösi hentoinen rinnallani tuntea saan, en koskaan voi unohtaa kaikkea tätä matkaa ja toivon, että kanssasi vielä pitkään kulkea mä saan! 

Kun silmiisi katson näen aina vain uudelleen sen saman viekkaan ja salamyhkäisen naisen alun kun silloin aikoinaan. Silmäsi kimmeltävät, kirkkaat kuin tähdet saa mut tällä tiellä pysymään. Olet kaikki mitä minulla on, olet maailman rakkain ja tärkein, nainen  sano kuka mitä tahansa muista, että minun silmissä olet nyt ja aina maailman kauneinta <3 

Muista aina se, että vaikka olen surullinen ja vihainen en koskaan tahdo mitään pahaa sinulle rakkaani! En koskaan sua satuttaa voisi, en tahallani mieltäsi pahoittaa tahdo, jos jotain mä väärin teen, toivon että huomautat siitä minua heti jotta voin korjaa tilanteen ja pyytää anteeksi sillä en todellakaan kestä edes ajatusta siitä, että menettäisin naisen jota eniten maailmassa rakastan! 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti