sunnuntai 3. marraskuuta 2013

Ajatuksia osa 1

Kaverin kans jutelles tuli lista ajatuksia mieleen, asioita joita rupesin miettimään ja pohtimaan yksinäni pimeenä sunnuntai iltana...

Kai se pitäis uskoa ettei minun kannate sekaantua Bi-seksualeihin, pitäisi löytää joku lepakko nainen/neiti jolle kelpaan tällaisena kun olen. Tuntuu että, kaikki näkee minussa vain kasan virheitä, etten riitä tämmöisenä kun olen. Tuntuu ettei minun ole tarkoituskaan saada olla onnellinen tässä elämässä, tuntuu etten riitä kellekkään. Ihan kun olisi tarkoitettu että, aina satutan itseäni ja otan siipeen.

Sitten tuli kaiken tohinan keskellä mieleen se kuinka onnellinen olin muutama vuosi sitten... Se kuitenkin päättyi hieman ikävästi ja löysin rinnalleni naisen joka välitti ja rakasti joka merkitsi minulle enemmän kuin kukaan muu, kunnes siihenkin onneen tuli muuttuja... Se kuuluisa TOINEN NAINEN... Olin valmis tämän ihmisen kanssa perustamaan pehreen, rekisteröimään liiton yms, kunnes kaikki kaatui siihen että, silloinen naiseni löysi toisen naisen... Tarkkaa tietoa ei asioista ole, enkä todellakaan halua kuulla kaikkea, se mitä tiedän nyt, on jo liikaa... Näen päivittäin tämän kyseisen liiton rikkojan, joka päivä tekisi mieli pyörittää se epämääränen olio solmuun ja potkia sitä... Mutta ei...siitä ei olisi mitään hyötyä...
Kaippase aurinko joskus paistaa tännekkin päin suomea, napapiirin rajalle jossa seurana on vain tokka poroja... Näihin tunnelmiin lopettelen näiltä osin...

By: Fallen Angel
(P.S. Pahoittelen kun osa päivityksistä tulee olemaan ruotsiksi)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti